Polityka Zwrotów

Aby zrealizować zwrot, produkt musi być w takim samym stanie, w jakim został otrzymany, nieużywany, nie noszony, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Konieczne jest również przedstawienie paragonu lub dowodu zakupu.

Aby rozpocząć zwrot, skontaktuj się z nami za pomocą formularza na stronie "Kontakt". Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, wyślemy Ci etykietę do wysyłki zwrotu oraz instrukcje, jak i gdzie odesłać paczkę. Prosimy pamiętać, że artykuły wysłane do nas bez uprzedniego zgłoszenia zwrotu nie będą przyjęte.

Zawsze możesz skontaktować się z nami w sprawie pytań dotyczących zwrotów za pośrednictwem e-maila, korzystając z formularza dostępnego na stronie "Kontakt". Formularz można znaleźć klikając w "Kontakt" w stopce naszej strony internetowej.

Uszkodzenia i problemy

Prosimy o sprawdzenie zamówienia w momencie odbioru i niezwłoczny kontakt z nami, jeśli artykuł jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymasz niewłaściwy produkt, abyśmy mogli ocenić problem i go naprawić.

Wyjątki / produkty, które nie podlegają zwrotowi

Niektóre rodzaje produktów nie mogą być zwrócone, takie jak produkty łatwo psujące się (żywność, kwiaty lub rośliny), produkty personalizowane (takie jak zamówienia specjalne lub produkty personalizowane) oraz produkty do pielęgnacji osobistej (takie jak kosmetyki). Nie akceptujemy również zwrotów materiałów niebezpiecznych, cieczy lub gazów łatwopalnych. W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami.